Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2024

Είναι το καλύτερο, το ομορφότερο, το μεγαλύτερο, το μεγαλοπρεπέστερο, το λαμπρότερο, σχολείο του κόσμου.

Είναι η μυστηριακή πνευματική μήτρα της γενιάς μου.

Είναι η φιλόξενη ζεστή φωλιά που εκκόλαψε τα παιδικά μας όνειρα και μας έδωσε τα πρώτα εφόδια να βρεθούμε σχεδόν όλοι μας αργότερα Γιατροί, Δικηγόροι, Μηχανικοί, Καθηγητές, Δάσκαλοι, Καλλιτέχνες, επιχειρηματίες, να στελεχώσουμε την Δημόσια και Ιδιωτική ζωή και να λαμπρύνουμε την Ελλάδα.

Εκεί σ΄ αυτό το φιλόξενο “παλάτι’’ δοκιμάσαμε για πρώτη φορά το ‘’ρόφημα” (το ετοίμαζε ο Θανάσης ο Αητός) γάλα σκόνη με κακάο. Τι γλυκιά γεύση Θεέ μου και τι γλυκιά ανάμνηση !

Εκεί δοκιμάσαμε για πρώτη φορά το κίτρινο τυρί, τι νοστιμιά! τι γεύση! τι λιχουδιά!

Στο γεμάτο λάσπες αύλιο χώρο κάναμε την έπαρση της Σημαίας και λέγαμε την πρωινή προσευχή.

Και μετά μέσα στην αίθουσα χωρίς τζάκι, σόμπες, καλοριφέρ ερκοντίσιον, θέρμανση, καθισμένοι στα θρανία χαράξαμε πάνω στις πλάκες μας, στο μυαλό και τη καρδιά μας, με το κοντύλι, τα πρώτα γράμματα, τους πρώτους αριθμούς τόσο χρήσιμα για τη μετέπειτα ζωή μας.

Το ερέθισμα, μου έδωσε ο αγαπητός φίλος συμπατριώτης Δάσκαλος, Αντώνης Καραμπάτσος,. με την καταπληκτική στο face book ανάρτησή του με τίτλο Περί της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων.

Προσεχώς θα αναρτήσω ψηφιοποιημένο το βίβλίο του αείμνηστου πατέρα μου, Δάσκαλου και Δάσκαλού μου Βασιλείου Κάλδή, με πολλές φωτογραφίες από την ίδρυση και τη μαθητική ζωή του νέου πλέον σχολείου στο οποίο διετέλεσε για πολλά χρόνια Δάσκαλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου